#333333

Såådär :D:D

jag är väl grym ;) lagt 3 st underbara ungar nu, bussen går 21,10 eller va de va.. vi har allt haft de roligt :) vart ute i snön o åkt pulka, än är man inte för stor :D:D:D

men aja ska väl plocka undan kvällsmaten innan jag går till bussen så nettan inte får allt för mycket o göra :) snällt va? :D
men aja ha de fint, pusshej

Sådär ja, nu är jag hemma och ja de jag skrev innan va jag hos nettan.
Idag har man lekt lite i snön, men vad kallt de är. Låna, nettans vantar, mössa o termosbrallorna :D sköööönt.

Jag lyckades få alla att somna, så jeffla gött :D :D
När jag väl gick ner till Sofia så sa hon "jasså nu är de dags att komma, missar du inte bussen" jag sa, "tar den kvart över 9 så du också somnar innan jag går".
Så kollade hon på FcZ så jag kollade o skratta lite då och då, så när jag skulle säga något så hade hon bara somnat .. ;) Jag är grym på att få barn att sova. :D:D


Men ska snart sova, så ni får ha de så bra kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback