#333333

Salt och isbiit . brr

Idag va min sista dag på mc donald´s, de va la soft. Men kommer sakna vissa personer där.
I slutet av denna dag så stod Linus bakom mig med en öppen saltpåse och han hällde saltet vid ryggen på mig. Ååh fan va äckligt de var, man bara kände saltet sippra ner för ryggen. Haha alla där borde nog tänkt va håller de på med liksom.
SÅ skulle jag göra samma sak på han, men han är ju 180 typ och jag 160. så jag hann inte hälla saltet innan han, hann  "dra" ihop sin krage. så man inte kunde hälla.
Sen när jag väl slutade och hade käkat färdigt drog jag till hissen och så, fråga jag linus ifall han skulle med i hissen. Han bara jaaa stäng inte, men de skulle jag ha gjort, för han hade en isbit i handen som jag inte såg.
Så han slängde den på mig och den sipprade också ner för tröjan (på framsidan) å gissa vad jag skrek, de va ju svenkallt. Först kände jag ju bara droppar som kom på mig, sen jag fråga. vaarför skvätter du vatten? han bara de va en isbit med, och de märkte jag senare, för då kom de till magen. Ååå gud va kallt. Så jag jagade han in i omklädningsrummet och försökte trycka ner isbiten på han, men de gick inte bra de häller, sen kasta jag den på han. men den studsa tillbaka till mig och ner på golvet. Sen drog jag ifrån han, in i tjejernas omklädningsrum. ;) Så ja, han var en riktig bråkstake. Men kul va de faktiskt.

Jeje ska dra nu :)  kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback