#333333

Sista dagen ..

Idag söndag är de sista dagen på jullovet, uuuuuuusch. Man blir trött bara man tänker på att vara i den skolan. Fy fan rent ut sagt, saknar vissa personer som gick där förut, då var allt frid och fröjd, men NU fatta vad tråkigt vi har de, och tänk när Haris o alla de andra fyrorna går ut. Då kommer man typ döö ut.


Jeje man får ta hårda smällar ibland :P

Idag så spelade jag tolv serier och hjälp vad jobbigt de sista 4 serierna var, man fick verkligen kämpa för att trycka ut bollen som banorna hade torkat upp o de svängde APA.. Men de gick la hyffsat ändå. 156.70 nåt i snitt på mina 12 serier :) bra för mig som jag inte hade tränat på 2 veckor ungefär, så är nöjd. :)

Men som sagt kl är mycket och jag ska upp vääääldigt tidigt, så ha de fint och hoppas ni alla har haft ett skönt lov, semester eller nåt :) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback