#333333

Snön faller *

Idag så missa jag såklart bussen till torget, så jag skrev till min vän att jag kommer missa bussen så jag går till torget istället.
Då fick jag ett svar: hahahahah så mobbad!? :P
Så jag är en liten mobbad unge jag, så ni vet ;).


Idag kom massor av snö men de smälter väl bort lika snabbt som de kom.
Så roligt får vi ;) Guuuuuud vad jag älskar datorkunskap, och Christoffer du kan bara drömma vidare om att du ska komma ikapp mig.. höhö


Efter skolan stack jag till torget och kollade hur mycket pengar man hade på kontot, de vart skapligt :D sen köpte jag en present till Sandra och till mor , så nu är man färdig med det ;)


Jeje ska la dra mig, pusshej


Kommentarer
Postat av: Korken/ Rebecca

haha den som sa att du var en mobbad unge som missar bissen det var jag:P

2007-02-06 @ 14:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback