#333333

Vart ett tag sen *

Mmm här orkar jag inte skriva så ofta, är trött och orkar då inte skriva något vettigt som ni vill läsa. :P
Vart sjuk sen i tisdags, eller vart krasslig i halsen sen senare men de värsta var nu i veckan.

Idag hämtade jag ut medicin, tog en lapp för väntetid. Jag hade nr:et 483 och de va nr 440 nåt när jag kom dit, tog jätte lång tid. Men träffa en gamal klasskamrat, och vi satt och prata om lite smått och gott. :)
Sen tog jag bussen till affärn för att köpa köttfärs, men de blev lite godis också , yuuummii :).

När jag kom hem kolla jag på tv, sen drog jag igång med att göra mat. Spagetti och köttfärssås. Blev den god eller vad? japp den blev jätte god :D :D :D Grymmaste kocken ever!.

Jag kände att jag ville komma ut lite, så jag följde med mamma till world of golf och slog ut lite bollar :D de gick faktiskt rätt bra, fick 2 slag på 90 meter, woooho  va de kändes skönt. :D fick bara 3 luftswingar .

Så jag ska väl dra mig , ha de fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback