#333333

- 18/7

Idag så ringde hem telefonen 11.11 och ja det var riktigt jobbigt att gå till hemtelefonen, för mina vader är så SJUUKT stela, går som en stelopererad anka. Fast jag vet inte hur de går då, men jag är iaf stel. Kan knappast gå ner för trappor och små backar! det är lite plågsamt ;P ajaj
Aja la mig i soffan, och såg på harry potter för att dra ut på den tråkiga tiden, haha. Har bara sett den ca 5 ggr. xD Sen efter filmen blev de "ellen" och då märker jag bara nåt som liksom kryper snabbt över benet men tror att de bara va nån svart grej, vet inte men iaf. Senare kryper de upp mot benet och ser att de är en spindel "oh my gosh", jag fick sån reflex så jag mosa den på soffan med min egna hand, *uukiie*, det blev en mos spindel!
Men aja senare så åkte jag, mamma och eddy till avenyn o kolla lite fotboll först, sen gick vi till ett café och tog en glass och en cola, de två tog kaffe xD liiite dyrt, men mannen betala ;)
Stackars pippin som inte kom ut, var helt förtvivlad. Sen flög den upp mellan plattorna i taket, så där lär den ju vara ett tag :P tycker synd om den. Hoppas den kommer ut.
Aja sen blev de hemfärd och nu sitter jag här, ont i vaderna och du retar mig för mammas parabolsolglasögon, men du har ju blitt senil. Haha
Imorgon blir de färd till nånstans o kolla på tjejfotboll ;), senare vid halv 6 så ska jag va på en handledarkurs så jag får börja köra bil ;D De blir nog en bra dag, :)
Nu väntar en tjej på att jag ska skriva färigt, så får säga tack för mig xD Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback