#333333

- :)

Först blev jag väckt av min kära mor med ett sms, där det stod "spelar svåger av" och jag tänkte jaha vad ska de vara då, så somna jag om. Sedan vid 12.40 så ringde telefonen hem och ja, det var en reklamare som vanligt. Men aja jag skickade ett sms till mamma och fråga vad hennes sms skulle säga. Så ringde hon och sa det några timmar efter. Jo det skulle stå att hon skulle spela golf i Ale och skulle stänga av mobilen under några timmar. Väldigt bra skrivet morsan!! xD
Idag har man inte gjort så mycket, vädret är ju inget roligt så vad orkar man göra? sitter hemma med huvudvärk och kollar på tv. Yeeii vad roligt.
Idag har också beställt 2 biljetter till Harry Potter och Fenixorden. Jag och Sandra ska dit på söndag kl 18.20. Jag bjuder också, hade två företagsbiljetter som jag hade fått av pappa. Så då kan man ju lika gärna använda dem. xD

Aja får väl se vad kvällen blir av, ut har jag iaf ingen planering på. :P Ha det bra, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback