#333333

- 23/7-07

Igår blev vi väl väckta vid halv 12 eller nåt, sen bev det lite bowling som jag skrev igår.
Men senare på kvällen gick jag och sandra till Plopp och köpte lite godis, jag fick betala 1 kr xD Billigt och bra, haha. Nämen de var såhär, Sandra fic 30kr av kjell och så gick godiset på 31kr så ja, 1 kr fick jag betala :)
Det blev lite poker senare på kvällen, det var skoj. Vann iaf första gången då jag spela mot kjell, sen var det jag och kjell i slutet igen, då vann han. Sen i sista pokern så var det jag och Sandra i slutet, vilket sandra tog hem. Sen lite senare så ville jag och sandra inte lägga oss, så vi spela stress. Den som vann 5 ggr vann allt, och det var jämnt till slutet, men sandra vann den också. Haha.
Men aa, vi gick och la oss kl 3 haha. Nu strax ska vi kolla på eurotrip och sen ska vi åka runt lite, sen ska vi spela bowlig i lundbyhallen. Skoooooj, =) man blir iaf varm!
Aja ska väl dra nu, ska kolla lite andra grejer o kolla på filmen när sandra är klar :P
Da toilet is waiting :p haha, ha de bra. kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback