#333333

- 25/7-07

Åkte ju till torget förut, tog ut 100 kr. Det var en fin syn man fick på kontoutdraget, 1269:- plus 764 plus 1050 xD, men aja gick till synoptikern - de var någon ny där och jag fråga henne. Hon var värsta tyst o jag fick iaf hjälp.
Jag var värsta klantig, blev ju godkänd men när jag skulle läsa en rad, så läste jag fel sa g istället för r , så sa hon och kolla med båda ögonen och läs sista raden så såg jag att det var ett R, vad tröttsamt, så skrev hon 1.0 på höger, 1,9 på vänster :@ och 1,0 på båda samtidigt då.  Men aja gick och köpte frimärken på pressbyrån och träffa Carina xD gud vad hon är rolig, haha. Diggar den bruden.
Kollade runt på frölunda för att hitta en annan sån fotograferings maskin, men näh de fanns ingen. Så inget ID inskickande idag heller. :(  Föresten jag ska jobba på Ullevi nästa fredag när Rolling Stoones är där, lite fräckt faktiskt. xD men jaaa.
Nu sitter man bara hemma och gör inget, ha de fint. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback