#333333

- absolut fun :D

Halloj i de fina vädret!
Idag har dagen verkligen vart perfekt, inte för varmt och defenitivt inte för kallt. Alltså helt lagom.
Perfekt dag för liseberg med pappa, faster Elise och hennes man Kent.
Jag och pappa kom vid 11, så då hann vi med en del åkattraktioner innan allt blev fullt, men det var jätte härligt med folk, inte för mycket och inte för mycket. Inga jättelånga köer, utan 30 min nån enstaka gång sen var det bara att traska xD Åkte uppswinget 2 ggr, fan den är göör skön.
Tack Elsie och Kentan för en jätte trevlig dag, det var trevligt att träffa er igen. Och Elsie fy fan vilket gott skratt du hade när vi åkte balder, har nog aldrig hört nån skratta såååå mycket. Älskar er xD
Pappa tack också för en trevlig dag, och ja ska jag säga att de är skicklighet eller tur när du vinner på nästan varje hjul?  Haha, och tack för de fin fina 500;- i sommarpeng xD sitter fint :D

        

Pappa, det han vann alltsammans, och sist men inte minst det jag fick xD.
Kexchoklad, Mix choklad, 2 små bilpåsar, 2 chipspåsar och en NAPP till mig xD haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback