#333333

- big smile ;P

Halloj :) detta är nog mitt tredje idag, men ni gillar väl att läsa förhoppningsvis. xD
Mamma har funderat nu några dagar varför jag tycker allt är pest och pina, o hon kom fram till en grej iaf.
Att jag har för mycket tid att tänka och vara själv, hinner tänka allt för mycket, jag måste vara aktiv. Inte sitta hemma och tänka utan gå ut och vara aktiv i nåt. Det lät väl vesentligt

Så imorgon vänner, ska jag jobba hos mor. Börjar vid tolv xD sen vid 5 eller nåt åker jag hem.
Jag ska också beställa tid för dendär tråkiga handledar lektionen imorgon. Så ska kolla tider när de har öppet, så ringer jag. xD Om jag inte ringt imorgon blir jag fan besviken på mig själv. Så Johanna ta dig i kragen och gör detta nu, så ska jag få smacha morsan bil. xD Nä men iaf övningsköra, längtar. Nettan hörredu? ska inte du också ta dig i kragen? hihi.
Men aja detta är ju skoj, jag gillar skriva blogg som ni kanske märker?
Bara säga vad man gjort i sina dagar.

Förästen, tänk vad lätt livet var när man var liten? Vill vara sån, bara gå runt och tralla utan att människor börjar undra. Det var lätta tider, men man får det inte svårare än man gör sig xD

 
Såhär klok var jag, satt där i min matstol, med en sked i höger och åt med handen xD Så klockren så vette fan vad jag ska säga xD  Min kära bror hade fullt upp, torka munnen på mig, speciellt när jag åt glass. Var bara en bråkstake och han sprang runt med en handduk hela tiden för att passa upp mig. När jag inte lyssna sa han: "men oanna dåå, niklas bara torka munnen o bordet". Men efter han städat efter sin söliga syster så blev det lika söligt igen.  Helt sjukt att man vart så liten, en liten spermie och sen blev man 1 år och 2 år å så vidare, nu sitter jag här 18 år xD Och tack Niklas ändå för att du ställt upp på mig, mer än jag själv anar. :)

Oj detta blev långt, men för er som orkat läsa igenom hela, ha en bra kväll. xD Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gu vilka söta bilder på er hi hi hi
Puss o rkam

2007-07-10 @ 08:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback