#333333

- den dagen med lite strul

Idag vakna man göör tidigt, eller ah kvart i 10 *gäsp*
Så man har vart sjukt trött, men senare vid 16.00 tog jag bussen till torget för att sedan ta spårvagnen till Shalgrenska för att byta till spårvagn 6 till Scandinavium. Gick till Bergakungen, gick förbi några mörka killar, gud va de glodde, den ena sa nåt men hörde inte va han sa.
Väntade på Sandra i några minuter, vi gick in för att hämta biljetterna men hon sa att ingen bokning hade skett på dessa företagsbiljetter. :P man bara jaha okej, men vi bestämde oss för att gå till Palladium och kolla, så då traska vi dit, och vi fick faktiskt 2 biljetter där och filmen började 17.40 vilket var 10 min innan vi kom dit, de kallar jag planering xD Så  vi köpte oss 1 mellan popcorn med 1 mellan cola och gick in o satte oss.
Filmen var göööör bra, måste ses om man gillar sånna filmer, för good damn vad bra den var.
Undra ifall de blir en till film? för den sluta verkligen inte som boken, vilket jag kanske inte ska säga. Eller :P 
Aja mer böcker kommer iaf ut senare i juli , så de ska köpas. :D  
Imorgon blir de gothia och vi vet inte så mycket förutom att jag och sandra ska träffas nånstans vid en blå dörr på ullevi. Jaa great. Hemskt att stå å sälja, men de löser sig nog xD :P är fy sjutton nervös. haha. HelP! :P
Men aja ska la ta och dra mig ut från bloggandet, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback