#333333

- druknat

Idag var det RIKTIGT jobbigt att gå upp, men jag hann med den bussen jag tänkte och kom till o med lite tidigare än planerat till ja brunnsbo iaf. :P Sen var det stora problemet, hitta trafikskolan.
Skickade ett sms till sandra, vart ligger trafikskolan? och fick tillbaka, typ vid torget. :P Gick där i regnet och leta, men så blind som jag är ser jag inte världens största skyltar som är på den gamla macken okq8 :P Så jag ringde dit och fråga, sen sa hon: men ser du macken? jag: ja! men då är de bara att gå dit, för där finns jag. :P haha.
Så gick dit i detta "underbara" väder, skrev lappen och betala 395;-. Så var vi välkomna nästa vecka på torsdag, och morsan det är bäst för dig att du hinner! :P
Aja sen gick jag till affären, skulle köpa nåt att äta till senare. Men hitta inget gott, så ja gick ur affärn med ett paket med tuggumi o en sport choklad.
Jag träffa sandra o eva påväg till bussen, och ja vi prata lite. Sen sprang jag till bussen. Jag hann *puh*
Backa plan here i come i regnet, fy fan vad det regna. Men om jag skulle väntat till de skulle slutat regna så skulle ju hela dagen gått typ. Så jag gick i regnet, visst att jag blev blöt, gick i stora pölar (inte med mening) annars så ös regna de :P JÄTTE SKOJ, när jag väl var framme så fick jag lunch direkt *mums* det blev lunchkorv med mos, bostongurka och rostad lök. Sen vid 13 börja jag jobba :D fan va allt gick smort idag, gjorde en jätte hög med papper. Haha. Tråkigt, men 2 dagar i veckan är ju också en del pengar :D eller lite iaf.
Aja drog till torget senare, ladda på nya 100 dagar på fritidskortet, väldigt behövligt.
AJa hjälp vad hon tjötar, det kommer lille vän :D:D Vänta ska bara fixa med en bild, så får ni se mina våååta bralls :P Godnatt , pusshej


Kommentarer
Postat av: Jenniien

Usch, vart tog sommaren vägen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback