#333333

- En dag jag sent kommer glömma!

Klockan är nu halv 2 och jag sitter här och har skoj med min underbara vän rebecca, på msn.
Hon har försökt att improvisera ett blogginlägg nu i en timme, och jag blir väl färdig med detta innan hon blir färdig med sitt, vänta hon skriver, ska bara se vad det står xD Nu skrev hon Finally att hon var "KLAAAAAAAAAR!".
Här kommer lite skööna bilder på mig och den skönaste personen ever, Rebecca Abrahamsson <3 Johanna Persson.  :D:D

     

Det var 07-06-10 vi hade denna underbara dag vid havet.
Tänk dig Rebban att när vi blir äldre, haha du blir Pensionär före mig och våra 2 andra coola buddies ;)
Haha tänk att vi ska bli så gamla, tänk om vi tar sånna här sjuka-as balla foton. Oh my gosh, vad tänker jag xD Hihi, aja Rebecca is mine for ever, eller hur? xD
Nu ska jag se vad hon har skrivit i sin blogg, Ha de primelima bra, tänk vad dagen kan bli bra av en enda skön person :D Love ya babe :D Puss <3

Kommentarer
Postat av: Korken Piff

ÅÅååååååå vad du är göllig johanna! Klart jag är din forever och du är min:)
a tänk egentligen,undra om man är lika flumm när man är panschis:) l
hii gamal eller ung vi skall ALLTID VARA VÄNNER!!!
puss love you forever my sweet!

2007-07-09 @ 09:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback