#333333

- gårdagen och idag :)

Igår blev det att vi åkte till centralen vid halv 1 eller nåt.
Åkte till massa olika mataffärer, haha, sen så¨åkte vi hem till kjell, fixa lite mat.
Lite innan där, så blev de film - föräldra fällan xD gooa minnen va sjutton.
Vid tolv blev det poker, och ja det blev lite sent. Haha, slut vid 2 eller nåt. Skoooj.
Idag vid halv 12 så blev vi väckta, och jag var sjukt trött och väldigt seg.
Senare på dagen åkte vi och hämta mina klot, sen till sandra sen åkte vi till stigs för att spela bowling, vilket de inte blev, det var ju disco bowling xD, sen ringde vi till stigberget. De hade stängt, sen ringde vi grüner och frågade ifall frölunda hallen var öppen, vilket det inte var :P.
Till slut bestämde vi oss för att åka till Lundbyhallen och där blev det fyra serier mellan mig, sandra, uffe och kjell. Uffe och kjell vann med 672 båda två,  jag och sandra fick 630 och 652 :p men skoj var det iaf. :)
Sen åkte vi till en pizzeria och beställde 3 pizzor. Gottgott, nu sitter jag här och ja gud vad mätt man blev :P. 
Tack för allt :P , hoppas ni får en bra vecka, fast jag lånar nog datorn lite senare igen =) haha. 
Ha det göött, kramen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback