#333333

- Gothia invigningen

Shet pomfreet vad mycket folk, fullsatt på ullevi, då förstår ni nog.
Det var nervöst när vi kom dit, men de släppte när man fick den första kunden.
Det gick faktiskt segare med popcorn än jag trodde att de skulle gå.
4 st lådor med 20 st mellan popcorn. Det var ändå rätt bra, men dåligt om man räka hur mycket folk de var där. Jag o Sandra låg jämnt hela tin, så vi sålde ungefär lika "mycket", bättre lycka nästa gång xD Det var iaf skoj.
När vi skulle hem, så vänta vi på bussen, sandras 40 buss kom men min 50 buss körde bara förbi!! vi var bara ca 10 som skulle åka med, jag såg 7an komma så jag sprang till den och fick stå i väääärldens knökigaste vagn som finns, så sjöng de öronen av mig :P Sen var de sjukt svettit, så när jag väl kom fram till torget hoppa jag av. Köpte mig en cola och traska till bussen, när jag ser att bussen skulle bli knökad så bestämde jag mig för att gå hem.
Tack rebecca för att du sms:a med mig, behövde det. :p
Vid tolv hade jag kommit hem o tatt mig en snabbdusch för gissa vad varm jag var efter spårvagnen :P sjukt varm.



Popcorn lådan man fick gå runt på, där är 2 st påvaran, vi bar bara 10 st alltså en sån låda :P
Publiken gör vågen
Tror de är när svenskarna kommer in o alla jublar sjukt mycket.
Lite folk på utgång till stan! :P Från ullevi
Sen ja där på den hållplatsen skulle Sandra ta sin buss! Hon lyckades iaf. =)

Dagen har vart sjukt skoj, så ah nu ska jag sova så jag kommer upp i tid imorgon.
Ska få fotvård kl 11, vilket är väldigt behövligt xD Tack mossan! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback