#333333

- gothia o trafiksk..

Idag blev det en tidig morgon, åkte in till valand o träffa sandra.
När jag satt på spårisen så kom det på en äldre dam eller ja tant egentligen, men så ställde hon sin lilla svarta vagn o kramphöll sig i stången. Snälla Johanna frågade tanten, "vill du sitta ner?" så sa hon: "ja tack" så jag gav henne platsen, och hon tyckte det var väldigt vänligt gjort xD :P
Men ja, vi åkte till förbovallen? iaf så såg vi carros lag spela, de gick vidare xD så imorgon blir det ännu en tidig morgon |-) men nice, de ska gå till finalen tycker jag. xD
Vi åkte hem till mig, jag laga lite snabb mat, makaronis o falukorv! Sandra lille har fått mag katarr igen, fan va jobbigt de är för den tjejen alltså.
Sen ah, åkte vi till stan, sandra skulle träffa nettan o jag skulle åka till kortedala för att senare åka till handledarkursen. Så blev de, handledar kursen var faktiskt rätt rolig :P fast lite segt att sitta still i ca 3 timmar, haha. Det blev mc donalds som mat, haha. Gott värre, nu ska jag strax sova, ha de gutt =) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback