#333333

- GRATTIS Sofia!

Idag så mötte jag sandra på brunnsparken kl 13, och vi tog en buss till Nettan med familj.
Det börja med att sofia sprang och öppna o vi sa grattis till 10 års dagen, och vi fick komma in.
Det börja med lite lunga puckar, sen började vi med mördegen utan ägg. Den blev värsta smulig men man kunde forma den bra ändå. Jag gjorde en söt anka, ett hjärta, mussepigg huvud och en sköldpadda.
Det blev också lite hopp på studsmattan, mat som henk gjort *jättegod* och en lätt middag. Sznitsel med pommes. Sen blev det lite bus, med linus. Och senare tårta med sjung och hipp hipp hurra xD 

Dagen slutade med lite mer hopp på studsmattan och massa skratt. 
Här kommer lite bilder från dagen :) Kramen.



1. Sofia strålandes glad, med tårta xD
2. Min anka 
3. Sofias elefant
4. Sanna mejjar ner mig :P haha
5. Johanna sitter i luften xD  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback