#333333

- halmstad, gekås xD

Idag hämtade kjell mig o sandra vid frölunda torg vid halv 12.
Kjell, sandra, nettan, sofia och jag skulle åka till halmstad för att fira den unga 95 åringen Eivor xD
Vi åkte först och åt på gustavs , alltid lika gott. Efter det åkte vi och köpte choklad och åkte till ålderdomshemmet.
Träffa 2 andra, vilket jag aldrig kommer ihåg namnet på och självklart Eivor. Det blev lite prat och skratt, sedan lite kort, då lille eivor somna. xD Men fick lite liv i henne innan hon skulle sova middag.
Vi åkte till gekås och gud vilket väder, regn, regn o lite mera regn.
Gick runt där o hitta lite kläder, mest till sofia. Men aa, jag hitta ju strumpor, haha. Jag och mamma får ta en sväng dit och vara där en heldag. Så kanske man hittar lite mer, var inte så engagerad faktiskt :P. Men skoj är det ju alltid.
Kom därifrån vid kanske 8 när de stängde, men då skulle vi ju äta nåt också. Det tog sin tid, sofia klaga med ont i benet o jag ont i mina knän. Vi kom ifrån gegås efter nån 40 min eller så, men efter ett tag på den kringliga vägen blev de stopp, en lastbil hade vält o den stoppa trafiken. :P

Aja orka skriva mer, hände inte så mycket i bilen :P Hemma iaf vid halv 11. =) lååång dag. Men tack för att jag fick följa med.

 

Eivor på första
Sandra, nettan, sofia, jag och eivor
Sandra och nettan
Och lastbilen som hade kört ner i diket. :P
Vänta, ska sätta ut en till, jätte söt. :p
Eivor, slumra till. hihi

Godnatt allesammans, tack för en trevlig dag. Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback