#333333

- kvällen

Trots en härlig "morgon" så blev dagen inget av.
Har suttit lite framför tv.n och resten typ vid datorn. HAHA vilket mobbat liv man har ibland.
Aja, senare på kvällen och på dagen blev det lite poker med mamma, niklas o eddy.
En omgång fick jag värsta korten, ess-kung. På floppen kom ess, kung, ess. Johanna hade kåk, jag satsa 100 och alla andra la sig :( så fick fan inte ut nåt av de korten. Aja sånt är livet, var nära på att vinna över eddy, men sen blev jag trött och ville ha lite mat så då gick det inte bra och eddy vann då. Niklas vann första, eddy andra och tredje gången. :P
Jag bluffa eddy typ 5-6 ggr xD *schhh* dont tell, haha.
Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, antingen blir de tråk, eller så blir de nåt annat :)
Men ha de bra, kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback