#333333

- kvällen

Ja det blev ju en mumsig soppa, trots att mor inte krydda mycket xD Men då tar man ju saken i egna händer. Haha eller hur heta glasögon mossan vann igår? de är nog de största o fyrkantigaste sol glasögon jag sett! de var lite ful-snygga som mossan sa :P.
Aja det blev jobb lite senare, jätte skönt att jobba efter 16.00 då är telefonerna inte igång och inget stör en.
Sen skicka tim ett meddelande o jag ska inte säga vad de stod på de. Han bara dummar sig hela tin, tycker de är as skoj. Men aja dagen har vart bra, ska väl ta och sova snart. Klockan tickar snabbt, o föresten. Har sjukt mycket träningsvärk i vaderna och sen det fin fina blåmärket jag fick igår. :P Så snyggt.



Bild på mig i mors solglasögon! , mitt snygga blåmärke jag har på höftbenet, min fot efter fotvården och jag med solglasögonen och en cider (lite fjortis bild över allt) haha. Men peace people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback