#333333

- life

Ibland skulle man bra gärna vilja ta en spritflaska och bara göra nåt dumt, men sen tänker man vad tjänar det till? och då är svaret. Jag vet inte, för livet är bra surt ibland, orkar fan inget.
Vill bara gå bort, osynlig eller nåt. Fast det är jag rätt bra på att vara ändå, som att de inte känns som någon bryr sig. Men jag vet att de flesta bryr sig, det är svårt att förklara min situation men va fan. Man ska leva livet, men varför gör jag inte det? bryr sig om vad alla andra säger, vad alla andra gör, våga vara knäpp, våga göra något dumt man lär sig av sina misstag sägs det iaf.
Jag känner mig blyg inför alla, och jag är oftast den som är utanför, det märker jag hela tiden. Men varför? det svaret vet jag faktiskt inte. Jag kanske inte är blyg inför de jag är närmast, men sånna människor jag inte träffat innan, varför vågar jag inte bara öppna munnen o börja prata som alla andra? Det är som en blockering som säger STOPP. Knäcka den stop skylten vore fint..
Aja får la göra nåt åt de och inte bara skriva vad jag känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback