#333333

- niice

Igår så la jag mig 3, somna säkert inte fören 4.
Idag väckte först en reklamare oss vid halv 11, grr.
Men sen vid 11.09 ringde Nettan xD lika trevligt, oavsett tid. Hon fråga ifall jag o sandra ville jobba den 23 juli på gothia invigningen där i kioskerna ;P. Det kan man ju inte tacka nej till :) 
Gick då upp, efter nettan ringt, fick i mig 3 mackor till frukost :) Sen satte jag mig och kolla på den gråa vanliga tv.n och såg några såpor. :P När jag inte gjorde nåt vettit så satte jag mig och putsa mina 3 klot som jag nu har, och tog ut tejp i spärr och de nya strikeklotet. Gud vad klister, tog sin lilla tid att få bort allt, men kloten blev kliniskt rena så man slipper att skämmas över dem när man spelar :P höhö. 
Vid kanske 20 över 6 drog jag till apoteket för att köpa aceton, men ah jag hitta inget så jag går la o letar en annan dag. Blev mat där också, min mage kurrade sönder så hela fröluna hörde väl de :) :P
Nu om ca 10 min, ska jag kolla på Extream Home Makeover bästa programmet ever. Måndag och tisdag kl 20.00. :) Aja ska la sätta på tv,n nu så ha de fint, pusshej
För er som inte sett det nya klotet kommer en bild här xD


Kommentarer
Postat av: Jag själv johanna

Nettan om du reagera på att jag skrev den 23 så menar jag ju den 16 :P haha.
Man kan inte ringa så tidigt, och säga ett datum. Trodde du sa näst nästa vecka :P Men de löste sig jue :P hihi..

2007-07-10 @ 00:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback