#333333

- Njuta dag

Idag vibrera mobilen kl 09.30 och jag flög upp, men stannade kvar till ca 50, tog mig ett glas med blåbärsdryck och tog på mig kläder, hitta pengar och sen gick jag till bussen.
På busshållsplatsen kom 2 killar, den ene killen sa till den andra "hon tjejen som är där, hon var på gothia invigningen igår och sålde popcorn" så tänkte jag: ah helt rätt grabben, xD Konstigt nog såg jag inte dig. :P Eller så kanske jag till och med sålde till dig men inte la märke till nåt?
Men aja, kan vara roligt att bli igenkänd ibland :P haha. Gick till "Hair Fantasy" och ja gick in till henne som skulle massera och fixa mina fötter xD Good damn vad gott de var, nu har jag lena o fina fötter iaf en vecka :P
Sen har de inte blitt så mycket av, mamma ringde vid 17.00 och sa att hon var på g hemåt men skulle till affären först, så då gick jag dit o panta burkar medans jag väntade.
Mor kom och vi handla lite bröd o mjölk, lite nödvändiga grejer, och sedan gick vi ner till grönsakslandet och köpte grönsaker xD Nu är vi hemma och mor ska göra korv/grönsaks soppa, yummiie.

Dagens hetaste glasögon "JL - J.LINDEBORG!



Heta mig o mossan med de största glasögonen ever xD Peace! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback