#333333

- oh my gosh

Seriöst folket, man kan inte ha så här tråkigt.
Förut öppna jag en påse bilar och ja, brist på annat så gjorde jag ett hjärta av det.
Haha jag tänkte precis på rebecca, och att jag hade så tråkigt. Så fick jag ett sms av henne precis och hon skrev, har du lika tråkigt som jag. Då läste hon ju mina tankar, för har så tråkigt och tänkte skriva till henne :P tack för att du fick in lite glädje i mina tankar istället för massa tråkigheter. 
Shalalala johanna har tråkigt om ni inte visste det redan.

Detta inlägg är nog inte så roligt att läsa, men ja.
Idag har jag också lagat mat, snabb makaroner med köttfärssås.
Det fick jag typ vg ++ av eddy , haha. Han tyckte den var mums.

  

Ett fint hjärta gjort av algrens bilar xD eller hur fint.  
Aja nu ska jag försöka göra nåt annat, om jag inte lyckas så ska jag lägga mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback