#333333

- Om 27/7-07

I fredags så blev det ju kalas för soffe och linus :)
Först så vaknade alla, sen så åkte jag, nettan o sandra till Coop för att panta massa med burkar och handla mat, haha där man panta flaskor var alla maskiner sönder så vi fick vänta i ca 5 min och fick delvis 2 påsar till från andra folk ;) för de orkade inte vänta. hihi
Mat blev det massor, sen bar det hemåt till nettan igen för att börja med tårtor och skära grönsaker xD
Vid 5 eller nåt kom de flesta gästerna och vi fick till slut hamburgare och de var jätte goda men gud så mätt man blev på fullkornsbröden, haha. Alla höll på att sprängas efter maten, men de flesta gick ut för att hoppa lite studsmatta ;P, de är nice.
Sen aah blev det tårta, kakor och en massvis med popcorn, gott men väldigt mättande.
Kvällen blev lång, och var väl uppe till 2 eller nåt ;)

Nu ska jag sova, är dööh trött, kanske lånar sofias tv och kollar på full frys så jag somnar.
Föresten, sofia och jag lyssnade på radion.... tillslut skrek sofia till o sa: en spindel !!!
Jag flög upp och skrek o sprang upp för trappan, så gick henk ner o döda den äckliga spindeln.
Aja nu ska jag sova, ha d .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback