#333333

- pigg som en lärka

Haha trots att jag sov så länge som till 14.20 så är jag rätt pigg nu faktiskt.
Men det ska inte bli så sent för ska upp i tid imorgon, ska duscha och så innan 16.00 och ibland kan de ta tid att bara hoppa in. Men guud så skoj, harry potter och fenixorden ska jag och sandra kolla på, i en big salong. Längtar till att se den, bara för att se hur den är gentemot boken jag läst :D
Sitter här och pratar med rebecca med en skogsbär cider som mor hade köpt :D, gott värre.
I veckan senare blir de mycket, eller känns som det.
Först blir det jobb halv 7 på gothia invignigen, sen tisdag kl 11 har mor beställt en fotvård, sen vet jag inte ifall det blir jobb för johanna har jobbat så bra, onsdag ja på kvällen kanske det blir hem till rebecca med hennes bröder, men får se vad hennes pappa säger om detta, att få en galning dit :P torsdag vet jag inte, men har lovat mig själv att fixa Id-kort :D så slipper jag gå runt med det stora röda passet, sen ett elektronkort så man kan handla direkt i affären. Aja nu ska jag väl göra nåt annat skoj :)
Förensten vad det har regnat idag, helt sjukt mycket. Men NU ska jag dra, Kramen

Kommentarer
Postat av: Nettan

visst e han cool.
[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback