#333333

- röligt värre

Idag träffa jag Sandra vid valand vid ca kvart över 10, vi gick till heden för att kolla på matchen som laget Jitex gick vidare till semifinal. Första halvleken låg de under med 2-0 tror jag, sen i andra halvlek så var de bättre spel men bollen slank in i mål för de andra så det blev tillslut 4-0.
Jag och Sandra gick runt lite, sen hitta vi carrolajnen o vi prata lite :) sen drog vi oss till centralen för carro skulle möta mike, jag o sandra gick in till stan, luffa runt där. Vi gick runt ännu mer, sen köpte jag lite donkan mat, var hur hungrig som helst. Vi gick till heden igen, för att kolla vilka som spela. Inga roliga detta året, haha. Men aja, sen så blev de så varmt, tog av oss tröjorna(hade givetvis t-shirt under) :P haha, och sen ville jag inte ha nycklarna i fickan, så sandra gav förslaget att ha den i hennes väska, jag kunde ju inte tacka nej.
Vi gick in mot stan igen, vi fastna för "donuts fabriken" och gick dit, men de skulle ta ca 15 min.
Gick till telenors affär på kungsportsplatsen, o sen tillbaka till donutsen, de var inte riktigt färdiga men vi satte oss på en parkbänk o hade lite gött i solen, sen öppna han fabriken igen och vi köpte våra sockrade donuts och satte oss på parkbänken igen.
Aja sen drog vi oss näst intill till bussarna, för att åka hem. När jag kom till frölunda köpte jag en calippo cola, mums!, gick hem. Men efter jag kommit ut från tunneln , så kom jag på att jag inga nycklar hade, ringde hem, ingen svara. Skicka några sms, inga svara där heller.
Jag gick iaf hem och testa, men nej. Sen så ringer jag mamma, hon säger att hon är i Halmstad och spelar golf! kommer inte hem förän imorgon, och hon ringde nicke, han skulle inte komma hem fören kanske 2-3 timmar, ringde till sandra. Frågade ifall hon orkade träffas i stan halv 6, för att jag skulle få mina nycklar då.
Fick komma hem till henne o där fick vi lite mat :) potäta, gräddfil med gräslök, och fläsk karré. Det var faktiskt jätte gott :) Blev hemgång lite senare, men kom med 50 bussen med nöd och näppe xD Lite tur får man ju ha.
Nu sitter jag här, mätt och belåten :) ska fixa lite annat nu, ha de fint. pusshej

  en mycket välförtjänt CaLiPpO xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback