#333333

- senaste nytt

Nu är klockan snart 1 och gud vad den tickar!
Sandra ligger i sängen och lyssnar på musik, o här sitter jag och skriver :P
Dagen idag har allt var skoj, åt på pettson, spela bowling i lundby hallen - sandra och uffe vann, föresten så vann jag och uffe igår :P, men iaf. Åkte till gamlestan och hämta ett klot, ringde då till 118118 för att få numret till optikern i frölunda och johanna beställde en tid onsdag kl 15.20 xD
Vi åkte till nettan o henk med barn och lämna klotet ;P, sen fick uffe sin efterlängtade kaffe kopp! med kaffe i såklart. Vi lämnade sandra hos annika för hon skulle köra bil, det verkade iaf gå bra :) snart kommer jag också igång, skickar in papprena imorgon så får vi se när man får godkännandet =).
Men iaf åkte och köpte lite nödvändiga grejer, sen senare på kvällen blev de mat.
Poker blev de senare, och gud säger jag bara. Mitt motto " jag måste se floppen" iaf de första tre. Sen kan man lägga sig, jag slängde 5-7 och då kan ni inte gissa vad som kom upp på floppen, jomen visst! 5-7 skulle haft 2 par. Sen kommer rivern och då kommer en 5:a till upp, jomen visst skulle man haft kåken och vunnit! svordom faktiskt :P haha, sen hände samma grej, fast då fick jag stege. Men hade ju då lagt mig!!!!
Aja ska väl ta och sova, ha de gööödans, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback