#333333

- sjukt roliga minnen

Halloj :)
Egentligen nu på kvällen tänkte jag inte göra så mycket, men så ska man ju inte säga.
Jag fick ett sms senare och där stod "lust att äta på donkan med mig?, va ärlig", och ni kan ju gissa vem det var från? :D Rebecca, hihi. Såklart man svarar ja på den frågan, vi träffades vid 20.00 vid pressbyrån och våran hej gest är som en vinkning fast den går som en båge :P å så säger man tja :P haha. Ja bara jag o korken som förstår de där. Skrattar lika mycket varje gång.
Efter mc donalds så tog vi bussen och jag beslöt mig för att inte hoppa av , utan att stanna och gå en promenad med henne. Och den blev ju lyckad faktiskt, vi gick till vår gamla skola och kolla runt i salarna, (utanför då) som allt var låst. Men gud vad balla minnen vi har därifrån xD
Sen gick vi till aprikosgatan och väntade på bussen och den kom typ tio i 10. xD Så då fick jag ju säga good bye till henne.  Föresten när vi gick runt hela skolan och kolla så kom sjukt mycket minnen upp, man bara ååh gud, tänk när vi satt här på trappan m,m. Å tänk våra timmar på mariannes lektioner (lab) vilket inte var mitt och rebeccas happies our :P haha. Massa stört sköna minnen. :D
Nu sitter man här och kollar runt, men ska nog ta och sova, blir en lång dag imorgon. Kramen 

 
  

Tre st bilder på faktiskt en väldigt fin skola. Första bilden är utbygget de gjorde, det var plågsamt att jobba i skolan när de byggde ut skolan, men kolla så fint :) Sen andra bilden är korridoren i byggnaden, i 7an hade vi vårt grupprum på övre våningen, sen flyttade vi ner i 8an och 9an xD  tredje bilden är på vårt bibliotek även matsal, där också fanns lite datorer.  =) Föresten, i den trappan så hade högstadiet strejk. Haha, kom inte ihåg ifall vi lyckades men tror de. Det var för mycket plugg, mer än 3 prov per vecka får man inte ha, vi hade 4 , så det är ett varje dag, men det var faktiskt 2 på ena dagen sen 1 på vardera dag. :P vilket vi strejka för. xD :P Minnen det.
Men nu ska jag dra.  *big hug*


Kommentarer
Postat av: korken Piff

såååååååååååååå många saker amn upplevt tillsammans i denna skola!! ååååååååååååå

2007-07-14 @ 00:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback