#333333

- Sjusovare !

Igårkväll somna jag vid ca 1 tiden, och ja jag vaknade 14.20.
Det kallar jag sjusovare!, visst jag vaknade lite då och då för att de brakade runt i lägenheten, diska, prata högt, gick in och ut genom min dörr som knarrar till tusen, ändå vände jag dövörat till och somna om :)
Fick i mig hela 3 mackor med ost, och 3 annanas skivor. xD Väldigt gott.
Nu håller mamma också på med soppa, så får nog i mig lite av den också. :) Gottgott.
Haha just det, jag såg ju eddys jobbarbil köra in på "smulans" eller våran lilla allmäna parkeringsplats, och så hör jag dem öppna dörrarna till bilen, men sen hör jag inte att de öppna dörren till vår svale, så gick jag till balkongen för att se vad de gjorde, så stod de under eddys bagage lucka, haha. Det regnade ju jätte mycket! :P
Jag sprang för att hämta kameran och tog en snygg bild. :) Den kommer fram i slutet på bloggen. :) 
Föresten, mamma tyckte att jag skulle skicka in den där bilden när jag sitter i luften, som årets sommarbild " den osynliga stolen", så det gjorde jag. Till både gp och aftonbladet. :P
Aja ska kolla lite mejl nu, ha det bra. Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback