#333333

- sleep, sleep.

Jaha först vakna man vid 9, gick typ i sömnen till toan sen gick jag och la mig igen, för 9 kan man ju inte gå upp. Vakna senare vid 20 över 1 för att nån jävla reklamare ringde. Alltså kan de fatta att föräldrarna inte är hemma kl halv 2? ring på kvällarna så kan ni ju få tag i dem ni vill, morr *.
Mamma sa att jag inte skulle shoppa upp mina pengar, men jag har ju faktiskt börjat på en liten samling av 50 öringar, 1 kronor, 5:or och 10:or. xD Samlingen finns i en genomskinlig burk med rött lock och en gul lapp där det står " Lösa mynt, lägg i denna burk xD" så det är de jag gör när jag har lösa mynt, tihi.
Annars idag vet jag inte vad som händer, vill köpa en till elmo t-shirt, men åka till stan nu känns inte sådär skoj :P Men får se vad det blir. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback