#333333

- stan

Idag blev det "tidig" uppgång på morgonen. Eller ah halv 11 xD
Åkte in till stan för att träffa Sandra, vi hade gått om varann så jag stod på hennes hållplats och hon på min, men när vi väl träffades så gick vi till centralen för att växla pengar, pund till svenska. Vid halv 1 ungefär kom emma o hennes kompis och vi gick in mot stan å kolla lite kläder m,m.
Sen blev det mat,  och vi gick till Lydias. Jätte gott var det, sen gjorde vi väl inte så mycket, gick i lite fler affärer och malin hittade en bikini som hon köpte på Stadium.
Min mage höll på att sprängas, jag hade ont nästan hela tiden, och det var lite plågsamt :P Ipren fick jag inte ta heller, hade tatt 6 st på 2 dagar så det skulle inte bli nån stor verkan. 

Aja nu ropar snart mamma på mat, är vi de ända som äter middag nu 21.10 haha.
Ha det gött, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback