#333333

- work

Idag så blev det torget på morgonen, och gissa vad skönt det var att gå runt då.
Hittade 3 linnen till :O och ja, johanna köpte dem. Ett av dem kosta faktiskt bara 70;-.
Åkte hem, mamma kom och hämtade mig för skulle ju jobba idag, och ja sortera papper var vad jag fick göra, rätt soft men gud så tråkigt. Men ska egentligen inte klaga, pengar xD
Vi fick åka till Ikea för att kolla lite grejer till deras kontor, och hitta lite smått och gott som de ska köpa i veckan.
Sen när vi hade slutat så åkte vi till frölunda superbowl för att mamma skulle göra klossens o maltens pappersarbete :P När vi kom hem så fick jag i mig lite mackor för mamma skulle åka till world of golf och träna lite. När lilla mamma kom hem igen så gjorde hon pancakes xD och ja dem var väldigt goda.
Sen dess har jag inte gjort så mycket, förutom att kolla mail och annat.

Aja ska se vad jag ska hitta på senare, kl är ju trots allt 10 :P och troligtvis ska jag upp tidigt för att jobba igen - morr!!.  Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback