#333333

- you and me xD

Idag vid 17 så drog jag till torget, fick vänta på Rebecca i 20 min för hon sa fel till mig, haha.
Men klart jag väntade och vi gick till H&M och köpte nagellack till henne.
Sen gick vi och åt, gott gott.
Vi gick runt i lite affärer och kolla, på Lindex köpte jag en ny deo. På JC ska jag köpa ett till linne, fast det gör jag nog imorgon. Men innan kvart över 11 för mamma ska hämta mig, för ska jobba hos henne. Halv 12 till - ca 18 och får 65;- i timmen, så det är ju relativt bra. Bara stå/sitta och sortera papper i alfabetsordning. SKOOOJ.
Ni kanske har märkt att jag är kär i linnen, men de är ju så somrigt så det är bara att passa på att köpa xD
Här kommer lite fler bilder på de kläder jag köpte ;)

   

Elmo t-shirt                 Svart-pösigt linne    Grå/gul - randigt linne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback