#333333

- .....

Idag har man inte gjort så mycket, vart i skolan. Pratat ut med läraren om en grej , och allt blir bra igen :), vissa kan verkligen inte acceptera att man går slottsberg, de jämför sig med alla andra och tror att de är ta mig fan helt dumma i hövvet, vilket vi inte är. Bara lite svårare med vissa saker , det ska väl inte betyda att vi är cp barn som inte fattar ett piss? Haah? Vad tror ni egentligen, blir så frustrerad.
SÅ det samtalet med Gunilla hjälpte verkligen, för jag var så vet inte vad, snäste till och med till världens bästa assistent för jag orkade inte med mer just då. Men allt är väl ööhm bra igen.
Förästen jag är nästan klar med Information och Layout, only 4 uppgifter kvar, och de ser verkligen krångliga ut. Men Johanna brukar lösa det mesta.
Efter skolan så drog jag till torget för att kolla lite skor, och kläder men hitta inget.


 

Åkte hem och mamma började laga mat, efter det så kom Lådan hem till oss för de skulle prata lite innan årsmötet vi har på fredagen.

Jag och mamma gick också till affären, för att handla lite mat. Gött gött.

Sen på kvällen så har jag satt in tullar i dator, hjälper mamma med deras jobb, jätte skoj men man får värsta ont i nacken och ryggen, men aja får lite pengar för de, ööhm 50;- i timmen de är lite men många bäckar små heter de ju ;)

Nu ska jag lägga mig och läsa slutet på Harry Potter, jätte spännande nu.. Godnatt , kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback