#333333

- =)

Ja ni, idag blev det också sovmorgon, fick sova till 13.00 tills brorsan rusa in i rummet för att kolla ifall jag sov, idiot. Det blev tyvärr ingen stan idag, för vädret är ju ett helvette, det bara öser ner massa regn och då är man inte shopping sugen. Men det finns annat jag är sugen på just nu, gå ut och ha lite skoj men vem orkar de nu :P Det var nog bara igår som hela tuba sidan blev övertagen, för idag funkar den ju.

Någon som vill hjälpa mig och tvätta imorgon? fatta vad tråkigt de kan bli när man har lov och är hemma, då säger mamma, men du kan ju städa hela lägenheten, eller tvätta så de inte blir så mycket kvar, eller så kan du diska. Sånt orkar man inte göra förens man flyttar hemifrån, haha. Vill faktiskt bort, fast helst med sällskap annars blir de ju tråkigt. :P
Snart ska jag göra min egen köttfärssås, som eddy bara gör köttfärssås med champinjoner och annat skräp jag inte gillar.  Ha de så bra då, för nu kurrar magen sönder, kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback