#333333

- ååh harregud.

Idag var en händelserik dag, iaf efter 17.
Vi åkte till torget, mamma lämna lite pengar sen gick vi till JC för att kolla lite kläder till Linnéa.
Vi hitta 2 t-shirt, en kjol och en vit tröja, jätte fräna grejer det var till och med så att mamma slog ur sig, skaffa barn så jag kan köpa till dem. Haha. Men iaf sen kolla vi runt lite, och mamma hitta en skjorta hon ville testa. Så hon gjorde de, medans hon var i omklädningsrummet ser jag att en äldre kvinna i kanske 40 års ålder rycker loss larmet från ett par jeans, trycker ner dem i väskan och lägger plånboken över. Sen går hon till ett annat klädesplagg tar ner den från galgen och rycker loss det larmet och lägger det i en klännings ficka som var bredvid. Lägger också ner den i väskan, mamma kommer ut ur omklädningsrummet och rycker i henne, jag viskar mamma hon som står där har snott kläder, mamma går fram till en man som jobbar där och säger. Du en kvinna runt hörnet i brun tröja har kläder som hon tänker sno. Han går fram till henne och säger, du har inte lite mycket kläder i dina väskor? Hon sa tydligen att men jag ska över till en kompis, därför jag har så många jeans. Men det var ju inte riktigt sanningen. De plocka upp allt och går till kassan, hon betalar allt och sen får hon väl gå därifrån. MEn det konstigaste är väl att hon är så jävla cool lugn, som om inget har hänt. Jag och mamma skulle också betala våra kläder till Linnéa och hon som tänkte sno kolla verkligen in mig. Ååh gud vad skraj jag var, darra typ och stod där som förstenad. Man tänker ju tänk om hon ser mig en annan dag, så slår hon ner mig eller nåt för att jag avslöja henne. Läbbigt, faktiskt.
Men vi gick ut och vi kolla lite skor och kläder på she shop, inter sport och sen gick vi till tatch och mamma hitta en skjorta. I sista minuten gick vi till Stadium och jag hittta ett par stört sköna skor xD Street skor, vita med militär snören. Det var väl dagens händelse, sen gick vi och åt på donkan. Delade på Frölunda målet. Vi åkte senare till world of golf och mamma slog ut några bollar, det började bra. Sen gick det åt skogen. Haha
 =) nu ska jag väl göra nåt annat, kramen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback