#333333

- aaotch

Klart att man bränner sig när man går en promenad med klassen för att se ostindiefaran att lägga till vid kaj 4, haha, solen var stekhet som den har vart de andra ggr i veckan.
Gud vad vi ska ha skoj imorgon xD Träffa Oscar Andersson för första ggn på 10 månader, och sen Anna, Julia och förhoppningsvis min Rebecca sk.a korken, räkan, piff ;)
Idag åkte man till gamlestan, för att vara med på göteborgs bowling förbunds årsmöte, de var väl nice. Att det alltid ska vara svårt att ha en tyst minut, man tar respekt för de som har gått bort och då ska man väl kunna vara tyst i en minut. Men ibland så är de en som förstör, börjar skratta mitt i typ, men jag höll tyst ändå.
aja vette sjutton vad jag ska skriva nu, ha de gödiie . kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback