#333333

- ajaj

Idag fick jag reda på att de var min far som ringde och väckte mig igår xD
Men konstigt nog ringer han aldrig tillbaka eller till min mobil där jag oftast svarar på.
Han ville ju gå på Ikea med mig eller nåt, åh det skulle ju vara roligt. Men ringer man inte en gång till får man skylla sig själv :P Idag vakna man med värsta magvärken :( fan att de alltid ska vara så jobbigt att ha röda veckan. Men imorgon ska jag allt åka till liseberg med pappa, sen kanske min underbara faster och kent kommer in lite senare xD Så det ska nog bli skoj, hel dag med pappa.
Jag vill kolla på någon bra film, men har sett alla typ hundra gånger, men iofs har ju faktiskt första säsongen på Prison Break och tvn för mig själv hela dagen xD Är ensam hemma så de är gött.
Aja får se vad dagen blir av, kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback