#333333

- årsmöte

Idag känns det verkligen som lördag i huvudet, haha är helt lost.
Men senare på dagen åkte jag till årsmötet och de vart ju nice, de tog ca 1 timme sen blev det lite mat i magen, vilket var väldigt behövligt.
Sen kom morsan på idén att vi skulle kunna spela bowling 4 series bakers xD så de gjorde 14 st av oss, resten stack. :P Men vi hade iaf roligt.

Imorgon harregud vilken dag, först ska jag klippa mig vid 9 tiden. Efter det så går man till Ullevi för att jobba på nån buffé jag och sandra i svarta skor, och byxor sen en vit skjorta. Med FLUGA, höhö de är la skoj xD
Men det är soft med pengar, tack för du ringde mig xD

Nu ska jag sova annars kommer jag aldrig i säng..
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback