#333333

- Borås ..

Harrejävlar vad roligt Borås lägret var, lite segt på måndagen där när inte alla kände varann, men vi har gjort massa roligt.
Spelat brännboll, fotboll, handboll, lazerdome, gokart och bad.
Vi blev uppdelade i lag, det blev 6-7 olika lag, med olika färger på tröjorna.
Jag måste bara säga de att mitt lag vann, faan va bäst vi kom igen där på andra serierna xD
Jag spelade bra oavsett vad de gjorde med banan, fast visst jag klippte vissa men jag spärra mer än vad jag gjort på år och dar, så mitt spel är på stoor g. *haaappiiie*
Mer bilder kommer nog upp på en bowlingsida, vilket jag inte kommer ihåg just nu, men de fixar sig. Har ju en andra arm som kommer ihåg de? :)
Jag förstår inte, jag har fått  8 blåmärken från ingenstans, 3 på högra benet, 1 på vardera arm, sen 3 små på vänstra, hur man lyckas vet jag inte.
Sen på kvällarna blev det poker, och olika kortspel, så alltså allt var så skoj. Svårt att säga allt.
Förästen, jag köpte ett klot som är störtskönt att spela med, och när vi vann vårat lag så vann vi en 2 klotsväska. Så det är nice, men nu ska jag packa resten till Härryda. Kommer hem på lördag igen, tror jag. :P
Ha de göödie bra, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback