#333333

- bowling kväll.

Idag blev man väckt av hemtelefonen, och när jag väl kom upp och skulle svara så tryckte jag på fel knapp. Så jag vet inte vem de var som väckte mig, de var nog en reklamare som väcker mig alltid nu för tiden =@. Men aja, dagen blev seg för var trött och så, men vid 6 eller nåt hoppa ja in i duschen sen precis efter så ringde sandra och fråga ifall jag ville hänga med och spela bowling på skoj i frölunda hallen, och de är ju nära och bra så jag tacka ja. =) Vid 10 i 7 satte jag mig på en buss till torget för att ta ut pengar och käka på donkan. Sen vid ca halv 8 gick jag till bussarna för att möta sandra, sandra och andreas. :) Vi gick till mc donalds igen för sandra och andreas var lite hungriga. Jag och sandra gick och hämta Linda vid bussarna också,  sen drog vi ner och spela bowling. xD Det var jätte skoj, speciellt när man får spela med så lätta klot.  Haha.

Men aja nu sitter jag hemma och har de mys. Men vet inte vad jag ska hitta på imorgon, får väl se vad som händer xD Ha de bra , kramen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback