#333333

- dagen

Idag har man haft ledigt från skolan, blev väckt av Malin för hon och jag skulle köpa rosor till 4 elever-vänner som slutar skolan nu imorgon :( så de är lite tragiskt tycker jag allt. Men de blev att jag köpte 4 st själv för Malin åkte till stan tidigare. Idag efter allt åkte jag till marklandsgatan för att se på när Sofia tränade lite friidrott, men de blev mest lek idag. Men imorgon blir det bättre.
Sen har vi väl fått i oss lite mat och så, jordgubbar också så gott var de.
Nu orkar jag inte skriva mer, får väl ööhm skriva för sista gången denna veckan. För niklas ska lana så torsdag kväll - söndag morgon typ. FÅR jag/vi inte vara hemma.
Har massvis med dagar att ta igen på dig niklas, bara så du vet. ca 6-7 ggr??? De är nice, kanske är lättare att flytta hemifrån. För de vill jag verkligen göra. Jag menar det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback