#333333

- hothot

Idag när jag kom ut ur svale dörren så såg jag att marken var blöt, jag bara va fan har jag helt fel kläder på mig? De skulle ju bli varmt. Men det visade sig mer på dagen att allt sprack opp och de blev 25 grader varmt med sol på himelen. Vi var bara 6 elever från början, sen stack Christoffer ner till kontorslagret och då blev vi bara fem.
Sheet Haris svagis, den backen jag putta upp dig för idag tog kål på mig, värsta syrebrist eller nåt haha.
På eftermiddagen så gick vi en liten promenad, sen fick vi sluta vid halv 2 ungefär. SOFTA TIDER ;)
Jag gick och köpte 10 st cd-skivor för att kunna få ner lite bilder som Pirkko ville ha från Emmas konfirmation, så ska jag skicka det imorgon så hon får dessa på torsdag. Nu har jag 9 cd-skivor kvar, och vet inte riktigt vad jag ska göra av dem ;) haha. Men något skoj kan man nog hitta på..

Igårkväll läste jag ut Harry Potter och halvblodsprinsen, den var faktiskt riktigt bra. Tänker köpa deras andra 2 böcker som tydligen skulle komma ut, så det är skoj.
Men aja har inte mycket mer att skriva, ha de så bra. kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback