#333333

- kvällen

Ja som sagt, man "orkade" inte att hoppa på en varm buss, utan man gick till frölunda torg och tog ut lite pengar, sen gick man och kolla i lite sportaffärer, gick faktiskt hem också.
Vid 5 eller nåt blev det pizza, fick i mig den efter ett tag sen vid 20.00 ungefär började jag den långa promenaden.
Ringde Anna för att fråga efter ett tält, hon kanske har men inte säkert. Det ledde till att träffas så började vi traska hem till anna för hon skulle lämna några påsar xD så gick vi och prata om gamla goda tider när vi gick på dagis och när jag bodde på apelsingatan. Det var skoj, fick oss lite skratt. Sen så blev de att vi skulle träffa Rebecca, så gick vi mot henne, och hon har tatt sitt första dopp idag. Give dah diploma to her, haha. Jag vill med.
Vi gick mot Julia och hon hade blitt dunder förkyld, men vi skulle bara fråga vilket datum vi skulle ta en grillkväll ;) så de blir nog mys någon dag. Till grädden på moset fick jag 3 myggbett, gud va de hoppa på mig.
Gick trots allt ca 3 ½ timme xD och ont i fötterna har jag med, men ska faktiskt börja gå till torget varje morgon, så det ska vi se ifall jag håller ;).

Aja sen gick vi ännu mer och ännu mer tills vi lämnade anna, så hon börja traska hemåt alldeles själv. Jag och Rebecca hade det skoj, men har nästan bestämt att vi ska träffas på lördag, på kvällen. Så det är nice xD 3 dagar har man träffat henne nu, skoj, skoj.

Aja får la ta och sova, det är trots allt läkaren kl 09:30 så sen är jag ledig hela dagen. xD
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback