#333333

- Ledighet

Man vaknade vid åtta idag, vid halv 9 eller nåt gick jag till torget och tog spårvagnen till Shalgrenska, blev lite stressigt men jag hann iaf =) Doktorn sa inte så mycket, gjorde först ett lungtest och de verkade bra tror jag. Så sen fick man nya recept igen, så det var väl göödans.
Det tog bara en halv timme, så stack jag hem igen, gick trots allt xD.
Nu sitter man här och har precis gjort 68 tull papper på datorn för mor, så aa, det blir göödans det med.
Nu om någon timme ska jag ta och gå till torget och ta spårvagnen till Gamlestadstorget för vi ska ha årsmöte för klubben, och få mat efteråt. Så det ska bli väldigt gott faktiskt.

Men nu ska jag göra lite mackor så jag klarar mig tills maten vid 20.00, så ha de gödie i värmen, kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback