#333333

- människor .

Var och köpte mat på ICA, och så var de värsta mycket folk.
När jag hamna i kön så kom en j***a tjock gubbe och stod och knuffa mig med hans stora mage! sen så står han och säger, "fan vad ni jobbar långsamt" jätte högt, jag blir rasande inombords.
Dra åt skogen , de gör ju sitt bästa så skyll inte på att de är långsamma för gör det bättre själv!
Fattar ni hur mycket skit de får ta ibland? Respektera att de vill arbeta överhuvudtaget, och de är säkert stressade som det är, så ska ni gå och klaga hela tiden. No respekt at all.

Nu över till ett annat ämne, fatta vad jag längtar till studenten. Visst det är två år kvar, men jag ska i alla fall ha roligt när mina kompisar tar studenten året innan ;) Det bästa med att jag tar studenten är väl att de kan komma på min när jag tar det 2009 ;)
När jag tar studenten är jag 20 och får köpa på systemet om inte de höjjer åldersgränsen, men det ska väl inte hända? Så det är gött, längtar verkligen, haha.
Tänk vad de andra längtar som är närmare än mig, och jag längtar redan och de är två år kvar. Aja tiden bara rusar iväg, så det ska nog gå snabbt ;)

Aja ska ta och smaka lite på maten eddy gjort, fast man har ätit, men man får väl alltid i sig lite mer ;)
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback