#333333

- Master Jam

Igår blev som sagt en väldigt lång dag, kl 9 så var man hos frisören, blev typ samma frisyr som förra gången, men väldigt skönt är de och bli av med allt trassel i topparna.
Efter klippningen så gick jag till Restaurangen/buffén, vilket var sjukt varmt och jobbigt, men aa när jag ringde sandra så svara hon inte, så jag ringde Nettan och jag var typ precis bredvid när jag ringde, men de visste la inte jag. Skrev in mig, sen bytte jag om och tack å lov, ingen fluga xD Gick upp där jag skulle vara, träffade Maya och Anja och nånmer, de gick igenom buffén som vi skulle ha. Sen började vi sätta fram kallrätten, och därefter det varma, det varma var sjukt jobbigt att bära, speciellt potatisformen, så var glad att de inte åt så mycket potatis. xD
Dagen gick och vi hann putsa jätte mycket bestick, typ när vi inte hade något att göra så var de bara att ställa sig och putsa bestick. Andra omgången med mat var också mycket och göra till en början, men ju mer tiden gick, ju mindre fick vi göra, iaf i vissa tillfällen. Sandra och de som jobbade fick gå hem redan vid halv 9, men jag och Anja kämpade hela kvällen, fötterna var helt slut och man var varm överallt. 
Men kl 23.00 fick vi gå hem, men skulle vi egentligen inte sluta 22? men aja, pengar de är ju bra xD

Stackars mor, hon hade skickat sms vid 21.57 och sa, "jag står vid Ullevi nu, om ni vill ha skjuts". Hon hade också ringt hela 8 ggr. Men taskiga Johanna kunde ju inte svara, hade annat att göra. Men när jag slutade, ringde jag  henne och jag blev hämtad. För jag kunde seriöst inte ta ett steg igår. Eller jo, men de var plågsamma steg. Haha. Har idag en blåsa på stortån, men aja det får man väl ta.
Senare kanske jag tar en liten promenad med mina tofflor, för får inte i mina fötter i andra skor ;)
Men ni får ha de gött i denna värmebölja, kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback