#333333

- sommarlov

Idag den 14/6 fick Johanna Elin Persson sommarlov, men tyvärr har hon sagt adjöss till 4 helt sjukt gooa elever som står mig närmast, för de har ju tatt studenten! *snyft* och *dunderglad* konstiga känslor, men så är det ju.
Hade ju med mig min kusin också, alla trodde vi var syskon. Men vi är ju näst intill, DUNDERBRA KUSINER xD.
Aja vi åkte till nettan, för att lämna henne där, men aa jag stannade där tills mamma hämta mig vid halv 9. Så tack för mat och sånt, det var gööra gott.
Nu sitter man bara här och dricker en powerade, men idag har vart en sån onyttigdag som man får lov att ha ibland, sånna dagar man inte hinner med något annat :P Så pizza och hamburgare har de blitt. Fyy skäms xD

        

Där var lite bilder från dagen, och 5 underbara vänner xD Tack för ni har gjort mina 2 år där helt okej xD Finns inga som ni, äger fett på våra lunch raster, kommer sakna er enormt. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback